Przeprowadzka

1
0

Pod koniec sierpnia planuje przeprowadzić się z rodziną do SF bay. Moja polska firma otworzyła biuro w San Bruno. W chwili obecnej zastanawiam się jak zorganizowaliście sobie transport prywatnych rzeczy do US. Ja przeprowadzam się z żoną w ciąży i dwulatkiem. Nie zamierzamy zabierać ze żadnych mebli, ale i tak wydaje mi się, że oprócz 5 dużych walizek pewnie pojawią się z 5 – 10 kartonów z książkami, pamiątkami, itp. Czy macie jakieś doświadczenie w tym obszarze. Możecie polecić jakaś firmę transportową?

 

Pzd,

Andrzej

  • You must to post comments
1
0

Hej!

My przyjechaliśmy do CA w czerwcu, nasze rzeczy powinny dotrzeć do nas w ciągu najbliższych 2-3 tygodni. Nie było łatwo znaleźć firmę chętną do przeprowadzki w tym kierunku, czyli z Polski na zachodnie wybrzeże USA. Korzystaliśmy z usług Gosselin Mobility Poland. Firma ma duże doświadczenie, przeprowadza m.in. amerykańską ambasadę :-) Świadczy także usługi dla firm i klientów indywidualnych. Jak do tej pory wszystko przebiega bardzo profesjonalnie. My zamówiliśmy nie cały kontener, ale drewnianą skrzynię o wymiarach 2m x 2m x 1m. Mają też na pewno mniejsze skrzynie, chociaż cenowo nam to się kompletnie nie opłacało. Po stronie amerykańskiej Gosselin współracuje z Paramount Transportation Systems, Inc. i teraz czekamy na kontakt z ich strony, gdy nasza skrzynia będzie już w porcie San Francisco. Mamy wykupioną opcję door-to-door, więc gdy  skrzynia zostanie odprawiona będziemy ustalać szczegóły dostawy.

Pozdrawiam,

Dominika

  • Andrew
    Cześć Dominika, Dzieki za informacje. Postaram się jeszcze skontaktować się z Twoją firmą. Inna firma wyceniła mi przesłkę o wymiarach 2m3 na kwotę ok. 2500 $ (transport lotniczy). Rozumiem, że u Ciebie był to transport morski, możesz zdradzić mi o jakiej kwocie mówimy w Twoim przypadku? wielkie dzięki, pzd,
  • dominika.w
    Tak, my wybraliśmy transport morski. Skrzynia kosztowała nas ok. 9 000 PLN. Do tego mogą jeszcze dojść opłaty portowe w San Francisco, jeśli nasza przesyłka zostanie wylosowana do szczegółowej kontroli. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania, chętnie odpowiem :-) Powodzenia!
  • You must to post comments
0
0

hej, z ciekawosci, jaka to firma ktora otworzylo biuro w San Bruno?:)

  • You must to post comments
0
0

Hej! My przeprowadzaliśmy się stopniowo, nie wiedząc z początku, czy nam się uda tu zostać ze względu na wizy. Tak więc nie mamy sprawdzonego sposobu. Do tej pory nie ściągnęliśmy książek i pamiątek, tak więc może kto inny ma doświadczenie w tej sprawie…? Paczki są jakąś opcją, ale najtaniej i tak wychodzą walizki.

  • You must to post comments
Showing 3 results
Your Answer

Please first to submit.